Szukając siebie

06:40

Hej!

Dzisiejszy dzień spędziłam, szukając odpowiedniego miejsca na zdjęcia. Najlepszym okazała się miejscowość położona niedaleko mojej babci. Nie wiedziałam, że sesja przy tak ciepłej temperaturze, okarze się możliwa, a co dopiero przyjemna. Dzień spędziłam bardzo miło w towarzystwie aparatu.

Przechodząc do tematu. Bardzo często gubimy siebie, zapominamy jacy tak naprawdę jesteśmy. Zachowujemy się pod publikę, chcąc się przypodobać. Nie jesteśmy sobą.

Zastanów się czy podejmujesz własne decyzje nie patrząc na opinię innych. Jesteś sobą zawsze i wszędzie, nigdy nikogo nie udajesz. Umiesz wyrazić własne zdanie na jakiś temat, jeżeli duża grupa osób się z tobą nie zgadza. Nigdy nie kłamiesz, aby się komuś przypodobać. Gdy potrzeba, sprzeciwiasz się innym.

Czy tacy właśnie jesteśmy? Tacy powinniśmy być.


Na pewno, większość z nas patrzy na opinię innych. Przejmujemy się zdaniem znajomych na nasz temat. Chcemy zaciekawić naszą osobą i zrobić dobre wrażenie, to oczywiste. Do tego momentu jesteśmy jeszcze sobą.

Gorzej jeżeli nasza osoba nie zaciekawiła wszystkich. Nie każdy chce się z nami przyjaźnić. Niektórzy nas polubili, inni nie. Jedni z nas się z tym pogodzą,a pozostali na siłę będą próbować udawać kogoś innego, aby się przypodobać. Kiwać głową na wszystko co powie im „ich autorytet”. Nigdy nie wyrażą własnego zdania, bo co on o nich pomyśli? Wtedy jest się takim nijakim. Jak marionetka, którą każdy może poruszyć i obrócić na własną korzyść.

A co ze sprzeciwianiem? Cała klasa chce schować koledze plecak, aby go nie znalazł. Nie mówię tu o schowaniu na chwilę, tylko na długi czas. Świetna zabawa prawda? My będziemy sobie siedzieć i patrzeć, jak biega i szuka plecaka. A jeżeli miał w nim wartościowe przedmioty jak telefon czy pieniądze? Plecak się zawieruszy i już ich nie odnajdzie. Tylko ty pomyślałeś o skutkach zabawy. Sprzeciwisz się innym?

W klasie panuje harmider. Wszyscy dyskutują na jakiś temat. Są odmiennego zdania niż ty. Wyrażasz swoje zdanie, czy stoisz jak zamurowany, przyznając im rację?

Bardzo trudno jest być sobą, ale powinniśmy nad tym pracować, odnajdywać siebie w trudnych dla nas okolicznościach. Nigdy nie powinniśmy nikogo udawać. Lepiej być sobą w wąskim gronie znajomych, niż kogoś udawać i zyskiwać tym uznanie.


Starajmy się być sobą zawsze, podejmujmy własne decyzje, wyrażajmy swoje zdanie. Na pewno znajdzie się osoba, która zaakceptuje nas, takimi jakimi jesteśmy. Bycie sobą to największy dar. Możliwość podejmowania własnych decyzji, wyboru własnych dróg. Jest to dla nas szansa. Ja chce ją wykorzystać jako ja, nie nikt inny.  











You Might Also Like

29 komentarze

  1. Super zdjęcia, świetne miejsce :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się to miejsce, gdzie byłaś! :) Super zdjęcia! :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi. :)
    Nowa sesja zdjęciowa z druga modelką pt. ''Sugar skull'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/08/sugar-skull.html

    OdpowiedzUsuń
  3. W 100 % się z tb zgadzam :)
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To daje dużo do myślenia ! Piękny sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sesja!

    http://mietowacytadela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszyscy piszą "Super zdjęcia", a nawet nie przeczytali treści. Bynajmniej, masz ogromną rację. W tych czasach ludzie boją się być sobą. Nie potrafią się sprzeciwić większej ilości osób i powiedzieć "zostawcie jego plecak, dajcie mu spokój. Co on Wam zrobił?", tylko wszyscy się śmieją, a ten ktoś patrzy i boi się jak zareagowałaby ta grupka, która się świetnie bawi. W niektórych krajach da się być 100% sobą, czego zazdroszczę x

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja potrafię być sobą i sprzeciwić się innym i jestem z tego dumna!
    Piekne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie, byłoby miło bardzo miło gdybyś odwiedziła mój blog, choć na minutę :)
    Mój blog-DREAMSSTATION

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz trudniej jest być sobą, w tłumie innych ludzi :-)
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia :-)

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjecia w świetnym miejscu! ^^
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Znalazłaś na prawdę śliczne miejsce na zdjęcia! :) Ładnie ci to wszystko wyszło. :)

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie na blogu! :) http://szyszunia-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie to wszystko napisałaś, ujęłaś i przedstawiłaś. Śliczne zdjęcia :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post, śliczny było, ładne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  14. łał, ile prawdy. śliczny post, śliczne zdjęcia. : )

    pozdrawiam, http://strange-is-so-cute.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Znalazłaś świetne miejsce na zdjęcia, bardzo mi się podobają. A tekst tak bardzo prawdziwy.
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. super zdj i wpis mi tylko przeszkadza czionka - trudniej mi sie czyta ale ogólnie wpis jest super pozdrawiam i wpadaj do mnie :) http://nie-zmienie-sie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, mega miejsce ! Chociaz w takie upały nie radziłabym długo przebywać na słoncu !:) Uwazaj na siebie Kochana :)
    Pozdrawiam Moj Blog - KLIK !:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne miejsce <33 I świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Trudno być sobą i bronić własnych wartości jak jest się w naszym wieku, ale jest to możliwe :) Śliczne zdjęcia, chętnie obejrzę twoje inne sesje
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne zdjęcia, bardzo fajny outfit. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia i blog ! <3
    http://olussblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Trudno jest ZAWSZE pozostać sobą i zawsze wyrażać swoje zdanie, nawet na przekór innym... Bo mogą odtrącić, traktować jak odmieńca... Dopiero z czasem, z biegiem lat, staje się to coraz łatwiejsze... Ale i tak często jest trudno! Wpadnij czasami do mnie, http://wielopokoleniowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam takie zamkowe rzeczy
    zawsze mnie zzastanawiało dlaczego wielu ludzi chce sie wkupic w ,,ramiona" innych nie będac soba?
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz rację, zazwyczaj działamy wpływowo. Czasem trudno jest się przeciwstawić większej grupie osób.

    Zapraszam
    Darunia-dusiunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne miejsce znalazłaś, a zdjęcia wyszły super! :) Czy mogłabyś poklikać mi w linki w najnowszym poście : Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. trzeba podejmować takie decyzje żeby żyło się nam jak najlepiej, wkońcu życie mamy tylko jedne. genialne miesjce na zdj <3 http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne miejsce, które nadaje uroku całej sesji.
    Piękne zdjęcia :*

    emkablogerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo dojrzały wpis + fajne zdjęcia :) <3

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe