Trochę o mnie

04:41

                                                                             Hej!

Mam na imię Ola. Mam 14 lat. Po wakacjach idę do 2 klasy gimnazjum. Jestem osobą otwartą, pełną energii i bardzo gadatliwą. Optymistycznie patrzę na świat. Ze mną nie da się nudzić. Zawsze mam milion pomysłów w głowie, którymi chcę się z wami podzielić.

Uwielbiam próbować nowych rzeczy. Przez pewien czas śpiewałam, trenowałam badmintona, grałam na keyboardzie, pływałam, chodziłam na zajęcia teatralne, biegałam na orientacje, teraz przyjaciółka uczy mnie grać w tenisa.


Bloga miałam zamiar założyć już dawno. Nie wiem co mnie przez tyle czasu hamowało. Mam przeczucie, że blog zatrzyma mnie na dużo dłuższy czas niż pozostałe zainteresowania. Do tej pory nie umiałam znaleźć mojej pasji. Wydaje mi się...a wręcz jestem pewna, że blog tą pasją jest. Będę w nim zamieszczać moje przemyślenia, porady, historie i momenty mojego życia, którymi warto się podzielić. Lubię gotować, więc czasem będą się pojawiały notki na ten temat. Każdy znajdzie tu
temat, który go zaciekawi.

Jestem pozytywnie nastawiona i mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej. Ściskam was mocno i życzę wam udanych wakacji.














You Might Also Like

5 komentarze

  1. Fajny blog. Z opisu wywnioskowałam że jesteś naprawdę sympatyczną i fajną osobą i miło byłoby Cię kiedyś spotkać. :)
    Powodzenia w drugiej gimnazjum.
    Pozdrawiam,
    April :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się zapowiada :))
    Z tego co napisałaś w pewnym stopniu jesteśmy bardzo podobne, choć nie do końca :)
    Jestem rok młodsza od ciebie, więc wiekowo też nie ma między nami dużej różnicy, dlatego sądzę, że przyjemnie będzie mi się czytało twojego bloga :)
    Miłych wakacji xx
    Angel x

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się mega ^_^
    Czekam na kolejną notkę ^_^
    A zdjęcia są takie nie do opisania ( w pozytywny sposób:)) musisz dodawać ich więcej ^_^
    Pozdrawiam i życzę mnóstwa czytelników:)
    @agnes_viper

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba, mimo że dopiero zaczynasz (tak jak ja) myślę, że będę tutaj wpadać

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe