W wakacje, ciesz się każdą chwilą.

03:52

Hej!

Za nami już miesiąc wakacji, zostało nam już niewiele czasu lenistwa i wolności. Dla mnie ten czas zleciał bardzo szybko. Gdy zastanawiam się co takiego robiłam w ostatnim miesiącu jestem z siebie zadowolona. Dobrze wykorzystywałam każdą chwilę.Wolałam przebywać na świeżym powietrzu i korzystać z ciepła lata. Oczywiście, nadrobiłam zaległe filmy i seriale, ale nie leżałam całymi dniami przed telewizorem, bo jest to dla mnie stratą czasu. Zdecydowanie wolę spotkać się z przyjaciółmi, pójść na spacer albo na rolki.

Więc krótko jak efektywnie i radośnie wykorzystać wakacje?


Nie siedź samotnie w domu, przeglądając różne portale społecznościowe i marnując czas na oglądanie telewizji. Zadzwoń po znajomych, razem na pewno milej spędzicie czas. W grupie zawsze jest raźniej. Jeżeli pada deszcz i pogoda nie bardzo dopisuje na spotkania na dworze, zadzwoń po przyjaciół i wybierzcie się razem do kina lub do galerii.`

Pamiętaj, że autobus i samochód to niejedyne środki transportu, choć zdecydowanie najszybsze i najwygodniejsze. Mamy tam własnego kierowcę i własne miejsce siedzące, czego chcieć więcej? Ja osobiście uważam, że przejażdżka rowerem, rolkami lub deskorolką może sprawić tyle samo frajdy, a dodatkowo dostarczyć przygód. Może po drodze zauważysz jakieś jezioro lub rzekę. To piękne miejsca na piknik lub odpoczynek.

Rozwijaj lub poszukuj swoich pasji. Jedni wolą śpiew inni taniec, ważne by te czynności sprawiały, że będziemy szczęśliwi. Może odkryjesz w sobie duszę artysty, pisarza lub muzyka? Dyscyplin sportowych również jest wiele. Każdy powinien znaleźć to co lubi.

Wykorzystaj czas tak, aby nie żałować żadnej chwili.
A wy efektywnie wykorzystujecie wakacje? Cieszycie się każdą chwilą?

Pamiętajcie by wykorzystać wakacje tak, aby wspominać je przynajmniej przez następny rok.









You Might Also Like

24 komentarze

  1. jestem tego samego zdania :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie :) Zapraszam http://patrycjana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. W pełni się zgadzam się z tym, że należy jak najlepiej wykorzystywać każdą daną nam chwilę, ponieważ życie to piękny dar, którym należy się cieszyć.
    Bardzo ładne zdjęcia, zboże zawsze kojarzy mi się z dzieciństwem i wakacjami, więc chętnie oglądam takie fotografie powracając myślami do dawnych wspomnień.
    Pozdrawiam, Laru!

    OdpowiedzUsuń
  5. co do wygody autobusów... niestety polemizowałabym, ponieważ latem nie każdy kierowca jest na tyle uprzejmy, aby włączyć klimatyzację i jazda bywa dosyć uciążliwa :)
    zdecydowanie polecam rower bądź rolki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy miesiąc wakacji spędziłam na czytaniu książek i pisaniu notek na bloga. Niestety, mieszkam w miejscowości, gdzie nie ma osób w moim wieku, a najbliższa przyjaciółka jest 15 km stąd. Ale ostatnie dni minęły mi bardzo przyjemnie - zwiedziłam przepiękną Pragę i poznałam kraj, który zawsze chciałam poznać czyli Czechy! <3
    Pozdrawiam cieplutko i życzę udanego sierpnia ;*
    + obserwuję
    Anastazja
    anastazja-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia, widzę, że zaczynasz z blogowaniem, ale na pewno przyciągniesz dużo osób. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie :) Bardzo mi się podoba ten post. Jest lekki i delikatny :) Powodzenia.
    http://carolainastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie opisane, ekstra zdjęcia :)
    Obserwuję :)
    http://byloony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do mnie :) sayhellotonatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne zdjęcia c:
    http://empaula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Łooo jak ja Ci zazdroszczę wakacji :D Fajnie, że korzystasz z nich tak jak powinno się to robić :) Udanej drugiej połowy wakacji !:)

    naszamarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwszy miesiąc wakacji zmarnowałam ;/ ale ten wykorzystam w 100% :) mam już dużo planów :)
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne zdjęcia! :) Ciekawy post, czekam na więcej! ♥

    Miłego dnia,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. czym robisz zdjecia? bo sa ładne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zdjęcia robiła mi przyjaciółka swoim aparatem, niestety nie wiem jaki to model :(.

      Usuń
  17. zostałas nominowana do LBA :) przeze mnie :)
    karolciaaky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda, że tak rzadko pokazujesz buźkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba.Zapowiada się super.BAR.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest dobrze.Tak trzymaj.CZARNY.

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe