Chcieć to móc

03:16

Od razu na wstępie chciałam poinformować, że z powodu szkoły notki będą pojawiały się już tylko raz w tygodniu. Zdecydowałam, że będę publikować je w soboty. Zdjęcia z tego postu były robione jeszcze w poniedziałek, dlatego jak widać na nich, mam krótkie spodenki.

Przechodząc do tematu. Każdy w swoim życiu dąży do jakichś celów. Wyznacza je sobie i realizuje. Mogą być to dobre oceny, osiągnięcia sportowe lub poprawa kondycji. Dążąc do czegoś, staramy się być coraz lepsi.

Niestety w wielu przypadkach nie potrafimy uwierzyć w siebie. Wmawiamy sobie, że nie damy rady co jest sprzeczne z prawdą. Poddajemy się, oddając walkowerem. Nawet nie próbujemy walczyć, co jest najgorsze. Jestem zdania, że każdy z nas może spełnić swoje cele. Wystarczy tylko chcieć i poświęcić temu trochę czasu. Nawet rzeczy ciężkie do zdobycia, mogą się spełnić, gdy bardzo się staramy.

Jeżeli czegoś pragniesz to zrób coś z tym. Nie siedź załamany, nie wierząc w siebie. To Ci nie pomoże. Wszyscy z każdym dniem możemy stawać się lepsi i dążyć do rzeczy dla nas wartościowych. Warto uwierzyć w siebie, wstać, powiedzieć „dam radę” i wziąć się do roboty.
Jeżeli z jakiegoś powodu silniejszego od nas po prostu nie daliśmy rady, nie załamujmy się. To żadna porażka. Za jakiś czas możemy spróbować ponownie. Jeżeli nawet damy sobie z tym spokój, nie ma co rozpaczać. Na pewno mamy jeszcze inne cele do zdobycia. Ważne jest, by w ogóle próbować i starać się.

Bardzo źle jest, gdy chcesz coś osiągnąć, ale nie masz już siły o to walczyć. Jesteś już tak blisko mety, a jednak bardzo daleko. Zawsze, gdy chcemy coś osiągnąć musimy starać się z każdą chwilą i próbować dojść do mety. Najważniejsze, by po prostu się starać.

Ja co roku wyznaczam sobie jakieś cele. Niektóre pojawiają się nagle, niespodziewanie. Po prostu czegoś pragnę i za wszelką cenę do tego dążę. Inne np. postanowienia noworoczne, postanowienia na nowy rok szkolny są planowane. Mają zmotywować mnie do działania. Czasami są to cele większe – niełatwe do zdobycia. W drodze do ich zdobycia napotykam przeszkody i niepowodzenie, ale to mnie nie zraża. Jeżeli wiem, że czegoś bardzo chcę to dam radę to zdobyć. Oczywiście mówię tu o rzeczach głębszych, przychodzących z czasem.

 A wy macie jakieś cele?

 
















You Might Also Like

28 komentarze

  1. Trzeba się starać i walczyć o swoje :)
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mądrze napisane, życzę powodzenia w Twoich celach :)

    Zapraszam do mnie na podobne posty :) www.vintedels.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjecia!
    Ja mam kilka celów, do których dążę :)

    http://rilseee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ważne by dążyć do spełniania tych celów!!
    Zapraszam do mnie na bloga.
    http://feather92.blogspot.com/
    Trwa właśnie głosowanie mam szanse zdobyć blog forum Gdańsk czytelników jeden głos a możesz pomóc!
    http://www.trojmiasto.pl/blogforumgdansk/?id_blog=332

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiekne zdjęcia :)


    ZAPRASZAM DO MNIE, BYŁOBY MI BARDZO MIŁO GDYBYŚ ZAJRZAŁA NA MOJEGO BLOGA ;)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś mądrą dziewczyną i z tego co widzę dosyc ładną życzę ci sukcesów w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie, że mam :) Zobaczymy co z tego wyjdzie! Super post.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej. Jestem nową czytelniczką. Super zdjęcia. I świetne rady.
    Czekam na next.
    Saludos
    Fresa

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna♥♥ Jakiej rasy piesek bo ślepa jestem xd
    http://snoviowy.blogspot.com/ - Klik?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale jesteś śliczna piękne zdjęcia i super post
    http://wikchu.blogspot.com/2015/09/the-style-ootd-16.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam mnóstwo celów i powoli je realizuję ;)

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę się starał o najlepsze oceny, na jakie dam radę! Powodzenia! I zapraszam do mnie.
    http://osnapitzmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia! Jesteś bardzo fotogeniczna :)
    Prosze o klik w wolnej chwili
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesujący i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! :) Posty są naprawdę przemyślane i świetnie napisane.
    Zapraszam do siebie!:)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie napisane najważniejsze to walczyć do końca nawet jak nie mamy już sił :)
    Pozdrawiam :)

    http://elwiralewandowska.blogspot.com/2015/09/zegnam-i-witam.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna jesteś. Twoje zdjęcia i piesiu także :) Życzę ci sukcesów w blogowaniu :D Powodzenia :) Pozdrawiam slicznotke i pieska ;) Klik ; nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna jesteś! Świetny post będziemy zaglądać częściej :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ważne aby dążyć do celów i się nie poddawać :) Fajny post i świetne zdjęcia ^^

    http://ancient-lullaby-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. hej zostałaś nominowana do LBA, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uroczy piesek!

    www.meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim celem jest ciągle super figura i ciężko mi do niego dojść,więc żeby nie tracić w siebie wiary chyba obchodzę się już bez celów i złudzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna sesja ;-) Pozdrawiam, http://wielopokoleniowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe