Jestem zwycięzcą

11:34

Nie zawsze udaje mi się stać na podium, dostać wyróżnienie, puchar czy medal. Czasami uda mi się wygrać zawody innym razem nie. Raz pójdzie lepiej, innym razem gorzej. Mimo wszystko i tak uważam, że jestem zwycięzcą. Zawsze i wszędzie, każdy z nas jest wygranym. Nie możemy poddawać się, trzeba walczyć by dojść do celu. Dobrze jest uwierzyć w siebie i zobaczyć co się wtedy stanie.

Zrozumiałam, że tytuł zwycięzcy nosi każdy z nas. Nie ważne w czym. Nawet jeżeli jesteśmy skrytą osobą, słabą w sporcie, to wygrywamy w inny sposób. Kiedy w czymś się poprawimy, podniesiemy swój wynik, ofiarujemy pomoc i służymy pomocną dłonią.

To właśnie te rzeczy świadczą o tym, że niepotrzebny jest nam dyplom, aby wygrać dla siebie i innych. Nie potrzeba wielkich gratulacji i wiwatów. Wystarczy jeden uśmiech. Wtedy powinniśmy poczuć, że odnieśliśmy mały sukces.

Ja czuję się zwycięzcą, kiedy dostaję lepszą ocenę, nie poddaję się i dochodzę do jakiegoś celu. To naprawdę wiele dla mnie znaczy. Warto doceniać to co robimy i jeżeli podwinie nam się noga to nie powinniśmy się załamywać. Każdy z nas ma wiele okazji do pokazania, w czym jest dobry. Musimy pamiętać, że tak naprawdę każdy z nas wygrywa bardzo często. Mam nadzieję, że i wy czujecie się wygranymi w wielu ważnych dla was sprawach.













You Might Also Like

19 komentarze

  1. Jak na tak przyjazny post, na zdjęciach wyglądasz wyjątkowo smutno.. Ale muszę przyznać, że twoje posty bardzo przyjemnie się czyta i często widzę w nich siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu taki smutasek jesteś ?
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wierzę w komentarze u góry - ktoś napisał, że jesteś smutna i pewnie zamiast przeczytać tekst to komentarzami się inspirują, bynajmniej.
    Ja też czuję się lepiej dostając lepszą ocenę, bo nie zdarza mi się to dość często, chociaż moim małym marzeniem jest dostawać cały czas dobre oceny, wiem, że to niemożliwe, ale cieszę się gdy ją dostanę.
    Każdy może czuć się zwycięzcą w inne sposoby i na pewno każdy tak czuje się w jakiejś sytuacji.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mądry post! Brałam udział w konkursie piosenki na zielonej szkole ! Zajęłam 2 miejsce nie dostałam dyplomu ale jednak czułam się zwycięzcą ! Zostałam jednak uwieczniona na zdjęciu to też coś !

    Piękne zdjęcia :*

    Zapraszam do siebie :

    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się 100% Wszyscy jesteśmy zwycięzcami. Nawet jak przegraliśmy. Ale my daliśmy radę wsiąść udział, bo inni nawet nie próbowali.
    http://julia-skorupka.blogspot.com/2015/10/jestes-mna-jestes-nikim.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfekcyjny post, mega inspirujący. Mam identycznie jak koleżanka wyżej tak samo moim małym marzeniem jest dostawanie super ocen ale nie mam tyle motywacji :(

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Powinniśmy zacząć cieszyć się małymi rzeczami aby zrozumieć pewnie rzeczy. Ciekawy post :)

    http://beforeigo-away.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie napisane! Każdy z nas jest zwycięzcą.
    Śliczne zdjęcia.
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne podejście i zupełnie się z Tobą zgadzam! Każdy z nas ma swoje cele, marzenia, a osiągając je wygrywamy z samym sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna notka

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wow ale super blog:)
    weszlam przez przypadek i strasznie mi sie tu spodobalo! musze ci powiedziec ze super piszesz i robisz swietne zdjecia :)
    na pewno bede tu wpadac czesciej :) obserwujemy :) ?
    ja już :) !
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. zgadzam się z Tobą, nie ważne, co zrobimy, ważne, że tego dokonaliśmy, dlatego każdy z nas jest zwycięzcą :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam sie w zupelnosci! Wywalczyć trzeba sobie wszystko:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Też tak myślę, każdy może być zwycięzcą. :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z Tobą ;) Śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja niestety potrafię bardzo szybko się poddać a następnie w momencie zebrać siły :)
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  17. Według mnie jeżeli przystępujemy do czegoś, czy zaczynamy pracę nad czymś to już jesteśmy dla siebie zwycięzcami ^^
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale klapa.. Właśnie dzisiaj napisałam post na podobny temat :/
    Nawet nie wiedziałam, że ktoś ostatnio o tym napisał. Jak zwykle, gdy chce być oryginalna i wpadę na pomysł, to potem przeglądam i bum.. Pomimo tego bardzo fajnie to wszystko przedstawiłaś i śliczne zdjęcia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe