Wyobraźnia

07:25


Bardzo często potrafię zamyślić się na dłuższą chwilę. Wyłączam się lekcji i nagle wracam do rzeczywistości. Można pomyśleć, że myślę o niebieskim migdałach, ale ja po prostu analizuję pewne sprawy i wyobrażam sobie, jak inaczej mogły się potoczyć.



Chyba każdy z nas czasami się zamyśla, chodzi z głową w chmurach. Ma odrębny świat i inną rzeczywistość. W wolnej chwili się do niej przenosi. Jest to miejsce do którego, nikt nigdy nie ma wstępu oprócz siebie.

To wyobraźnia. Każdy z nas ja posiada, to ona pomaga nam myśleć inaczej od innych. Daje nam kreatywność. Pomaga nam wymyślać własne scenariusze. Dodaje naszemu życiu blask. Jest unikatowa i inna dla każdej osoby. To dzięki niej mamy pomysły i marzenia. Pozwala nam zobaczyć rzeczy, które nigdy w życiu nie miały miejsca. Jest po prostu niezwykła.

Niektórzy chcą z niej wyrosnąć, mówią, że jest głupia i niepotrzebna. Czy ja też tak uważam? Odpowiedź brzmi nie. Jestem innego zdania. Według mnie ona dodaje życiu naprawdę wiele. Używamy jej na co dzień. Gdy na plastyce musimy coś narysować, to ona daje nam pomysł. Podczas pisania to ona pomaga nam, wymyślić temat. Dzięki niej wiemy, jak powinniśmy postąpić. Posiadamy marzenia i te realne i te nie do spełnienia. Ukazuje się bardzo często. Jest potrzebna, a nie zbędna. Gdyby nie ona świat byłby szary. Nikt nie pomyślałby nawet, że może wyglądać inaczej. Nie mielibyśmy pisarzy, kompozytorów, malarzy właściwie niczego, bo wyobraźnię każdy z nas ma. Po prostu używamy jej w odmiennych ilościach.

Ja chcę rozwijać moją wyobraźnię. Chcę być jeszcze bardziej kreatywna i pomysłowa. Jedyna w swoim rodzaju, właśnie dzięki niej. Doceniam ją i szanuję. Jestem jej wdzięczna za to, że jest.


A wy co myślicie na temat wyobraźni?






You Might Also Like

25 komentarze

  1. Bardzo ciekawy post, zgadzam się w 100%. Będę zaglądac, powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie człowiek by nie przeżył bez chociaż odrobiny wyobraźni. Wyobraźnia jest moją nieodrębna częścią.Świetny post ;)
    Zapraszam:
    MÓJ BLOG-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Łooo, moja wyobraźnia wiele razy prawie spowodowała ogromne szkody na moim zdrowiu. Czasem zamyślam się pracując na tokarce czy innej maszynie. Ale uważam że każdy lubi sobie pomyśleć, tak dla siebie, tak samemu. :)
    www.wilczesidla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez wyobraźni ludzie byliby jak maszyny. Piękne zdjęcia, trafił ci się zdolny fotograf ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne tło dla sesji, wyszła absolutnie przepięknie. ;) ale chyba nie znam nikogo kto chciałby wyrosnąć ze swojej wyobraźni i pozbyć się jej. ;) ja osobiście moją uwielbiam, podsuwa mi takie pomysły, że nie sposób się nudzić. :) i nigdy bym z niej dobrowolnie nie zrezygnowała. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby nie wyobraźnia, pewnie nie byłoby mnie tutaj :D Mi bardzo często zdarza się po prostu zamyślić, to mi pomaga.

    daria-mikolajewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wyobraźnia sprawia, że świat jest piękniejszy :)
    bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej. Wyobraźnia. Jedni widzą piękne rzeczy. Inni wręcz przeciwnie. Jednak wyobraźnia jest bardzo przydatna. Pozwala odizolować się od świata realnego by zaraz przeniesprzenieść się do zupełnie innego miejsca.
    Czekam next.
    Saludos
    Fresa

    OdpowiedzUsuń
  9. wyobraźnia to fajna rzecz, dziękki temu kreujemy świat na lepszy, często sobie wyobrazam co by bylo gdyi czesto wyobrazam sobie pewne sprawy.
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com < klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również często wyłączam sie i myśle.. Marze..
    Cudowne zdjecia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki wyobraźni możemy przenieść się w inny magiczny świat i zapomnieć o problemach
    Super zdjęcia x
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny post ;) bez wyobraźni świat byłby na pewno bardzo nudny, bo nikt by niczego nie wymyślił :)

    http://skcreateanddesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyobraźnia jest bardzo ważna w życiu każdego człowieka.
    Śliczne zdjęcia!
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak naprawdę bez wyobraźni nie mielibyśmy tego, co mamy dziś :D Bo to m.in. ona kreuje naszą przyszłość
    yukinephoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z tobą :) Bez wyobraźni życie byłoby krótko mówiąc nudne. + Śliczne zdjęcia x
    http://mvthilda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie człowiek bez wyobraźni jest mało warty :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam barzo bujną wyobraźnię, co czasem jest minusem:D
    zapraszam do mnie! jeśli się spodoba-zaobserwuj
    isabela-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyobraźnia jest wspaniała i dobrze, że ją mamy. Bez niej życie stałoby się nudne i szare.

    JEstem ciekawa jak wyglądałabyś w grzywce na prosto ;)

    http://turqusowa.blogspot.com/2015/10/own-demon.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety powiem Ci, że czasami ta nasza wyobraźnia to zło zwłaszcza w momencie kiedy trzeba zasnąć i nie możemy się zmusić do snu, bo myślimy o wszystkim i wszystko analizujemy..
    Pozdrawiam, emandbe ♥
    http://zawszecarpediem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyobraźnia jest potrzebna każdemu człowiekowi. Urozmaica nasz życie, to dzięki niej jesteśmy w stanie funkcjonować. :)
    Bardzo dobry pomysł na post!

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim zdaniem, bez wyobraźni byłabym szarym człowiekiem, maszyną, która chodziłaby po prostych ścieżkach i nie zbaczała z drogi. Ale czy byłabym wtedy sobą?
    Bonia z bloga Bonia Blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyobraźnia to u mnie podstawa, tak naprawdę posługuję się nią cały czas i uwielbiam stwarzać scenariusze, które nie będą miały miejsca, myślę ze na tym polega pisanie książek. Może spróbuj wylać na papier to co siedzi ci w głowie? ;)

    Milky Alpaka Blog KLIK

    Tomito blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. czasami tak mam się po prostu wyłączam i marzę :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe