Bieg przez życie

04:09


Przepraszam za to, że notki pojawiały się nieregularnie. Od teraz będę je publikować w każdą sobotę.

Bardzo często gdzieś się spieszymy. Biegniemy na autobus, do sklepu lub w inne miejsca. Wiecznie brakuje nam czasu. Tyle zajęć, a doba ma jedynie dwadzieścia cztery godziny. Nie starcza nam czasu dla siebie, rodziny, przyjaciół. Nie mamy czasu na odpoczynek, chwilę relaksu. Kiedyś gdzieś przeczytałam albo usłyszałam, że ludzie to rasa biegaczy. To prawda.

Zawsze mamy tyle do zrobienia, boimy się, że nie zdążymy. Praca, szkoła, dom, życie towarzyskie, zakupy...wiecznie musimy coś robić w jak najkrótszym czasie. Nie zdążamy zauważyć pięknej jesieni, brakuje nam czasu na spacer z psem. Każdy tak ma. Ważne, aby w tym zawirowaniu, nie zapomnieć na chwilę się zatrzymać. Zorganizować sobie czas tylko dla siebie.

Aby przetrwać w tym całym pośpiechu, każdy z nas powinien znaleźć coś, co łączy przyjemne z pożytecznym np. zajęcia dodatkowe. Pasje w życiu człowieka są bardzo ważne. Trzeba je rozwijać.

Zamiast siedzieć i rozwlekać to, co mamy do zrobienia, trzeba wstać i to zrobić. Jestem pewna, że gdy wszystko zrobimy, poczujemy się lepiej. Będziemy mogli wreszcie zrobić coś, na co zawsze brakuje nam czasu. Zorganizowanie to klucz do sukcesu. Zawsze będziemy się gdzieś spieszyć, ale to od nas zależy gdzie i w jaki sposób się zatrzymamy.

Czasami trzeba zwolnić i popatrzeć na to, co dzieje się teraz. Wszystko, co robimy, wykonujemy z myślą o przyszłości. A co z teraźniejszością? Trzeba wstać i rozejrzeć się. Zobaczyć co tracimy, jeśli nie zwracamy uwagi na piękno wokół nas. Biegnąc przez życie, trzeba wiedzieć, kiedy zrobić sobie przerwę na odpoczynek.


A czy ty zauważasz piękno wokół siebie w tym pośpiechu?













You Might Also Like

13 komentarze

  1. Jesteś prześliczna ;)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim dziennym maratonie zawsze znajdzie się przerwa na spacer z psem po lesie :) Zgadzam się z twoimi przemyśleniami. Wyszłaś pięknie na zdjęciach <3

    OdpowiedzUsuń
  3. To, jak czas szybko mija zauważyłam dopiero teraz, kiedy tak naprawde mam ważne sprawy do załatwienia, kiedy czekam na weekend, święta, wakacje. Ciężko jest cokolwiek zauważyć w takim pośpiechu
    Super zdjęcia xx
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post!
    bardzo piękne miejsce na zdjęcia :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. Przepraszam, że dawno mnie tu nie było, ale sama rozumiesz szkoła...
    Wspaniały post. Dał mi wiele do myślenia.
    Super zdjęcia. Wyszłaś na nich świetnie, a krajobraz przepiękny.
    Czekam na kolejną notkę.
    Saludos
    Fresa
    PS: jakby co do tu dawna Klaudia Kapała

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne miejsce! Uwielbiam podziwiać przyrodę, największe cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja teraz zauważyłam, że czas tak szybko leci...

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie to jest jeden z moich największych problemów- nie mam na nic czasu. Nie da się ukryć, że to poniekąd też moja wina, np. brak organizacji, ale niestety wybrałam też złą szkołę, która wymaga po prostu za dużo. Przez to 90% mojego życia to tylko nauka, a mimo ciągłego uczenia się i tak trudno tam o dobre oceny...
    Pozostaje mi tylko to przeczekać, jeszcze tylko kilka miesięcy :|

    ________________________
    http://myfandomsneedme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie zaczęłam dostrzegać to piękno ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz racje, teraz to zauważyłam w weekend będę mieć czas dla siebie i w czwartek i w piątek odrobię wszystkie lekcje aby weekend spędzić z najbliższymi super post :), zapraszam do siebie http://kvlinowska-kvlinowskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście ludzie teraz wszędzie biegają, załatwiają sprawy. Ja z resztą też mam problem z organizacją ;/
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się Twój blog dlatego też go zaobserwowałam :) Nie mogę doczekać się nowych postów, buziaki! :)

    http://dfxev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne zdjęcia!!!
    To miejsce jest przecudne;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe