Gra w kłamstwa

10:58

To zawsze się tak zaczyna. Na początku to tylko jedno niewinne przeinaczenie rzeczywistości, a później już nie możesz przestać. O czym mówię? O kłamstwach. W szczególności na swój temat. Najczęściej wynikają z tego, że wstydzimy się prawdy.

Poznaliście kogoś sympatycznego? Chcecie zrobić na nim dobre wrażenie? Bądźcie sobą, mówcie prawdę. Nie zmyślajcie fascynujących historii, które nie miały miejsca. Nigdy nie rozumiałam ludzi, którzy woleli być „fajniejsi” i w towarzystwie udawali kogoś, kim nie są. Kłamali, mówiąc o swoich zainteresowaniach, wakacjach, a nawet mówiąc o sobie.

Kłamstwo ciągnie za sobą kolejne. Później nie da się już wyjść z wiru, który nas porwał. Po krótkim czasie okazuje się, że tyle razy powiedziałeś nieprawdę, że już nie da się przestać.

Czy wy chcielibyście poznać kogoś, kto okazał się waszym zdaniem ciekawą osobą, a po pewnym czasie dowiedzieć się, że zmyślił sobie cały życiorys? Podawał się za osobę, którą nie jest? Ja z pewnością nie. Cenię sobie prawdziwość.

A co się stanie, gdy nagle wszyscy dowiedzą się, że kłamaliście? Z pewnością nie będzie to przyjemna sytuacja. A ludzie, którzy polubili waszą udawaną osobę z pewnością, nie będą mieli z tobą aż tyle wspólnego. Postarajcie się być sobą i mówić prawdę. Prawdziwymi przyjaciółmi są osoby, które lubią was za to, kim jesteście.

Ja zawsze staram się być sobą. Nie próbuję udawać kogoś innego. Chcę by ludzie, lubili mnie taką, jaką jestem. Mam nadzieję, że wy też jesteście sobą i nie gracie w kłamstwa.















You Might Also Like

15 komentarze

  1. Wyszłaś naprawdę pięknie na zdjęciach <3 Jak na razie to chyba moja ulubiona sesja ;) Post bardzo życiowy i dający do myślenia. Ja staram się nie udawać nikogo na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Także nie chciałabym się przyjaźnić z osobą która kłamie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię ludzi, którzy kłamią na swój temat. Przecież nie bedą udawać kogoś kim nie są przez całe życie!
    Bardzo fajny post :)

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kłamstwo to najgorsza rzecz na świecie, jest gorsza, niż jaki kol wiek nałóg! A gdy już będziemy chcieli się zmienić, i przestać kłamać ludzie nie będą nam ufać! Śliczne zdjęcia, masz przecudowne włosy! Obserwuję- blog mi się spodobał, będę wpadać częściej!
    Zapraszam Cię też do mnie! ;)) http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczera prawda, nie ma się czego w życiu wstydzić. Jeśli się trafi na wartościowych ludzi to nikt nie wyśmieje. Pozdrawiam i zapraszam ;*

    www.aleksandrakobylnik.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. NIe rozumeim takich ludzi. Osobiscie wolałabym, żebym była lubiana za to, jaka jetsem naprawdę, bo właśnie w tym jestem najlpesza! A nie wymyślać, ze jestem bogata, byłam gdzieś tam, moi rodzice pracuja gdzieś tam... LIczy sie osobowość. :)
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie rozumiem takich ludzi co właśnie robią tak jak napisałaś w 2 akapicie.
    A spotkałam na swojej drodze kilka takich osób.
    Śliczne masz włosy :)

    Pozdrawiam♥
    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kłamstwo tak czy tak wyjdzie na jaw. Niestety dzisiaj ciężko spotkać ludzi którzy nie kłamią (a przynajmniej zdarza im się to rzadko) No cóż, ale ważne żebyśmy zaczynali od siebie i żebyśmy my nie kłamali :)
    Piękne zdjęcia, ciekawy blog :)

    http://nnycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie każdy umie w te kłamstwa grać. Człowiek coraz częściej do partii tej gry się zabiera jak początkujący, niezdarny złodziej, chcący chłepić się wszędzie swoim pierwszym ukradzionym batonikiem, za który przyjdzie mu więcej zapłacić - kiedy prawda przez jego głupotę wyjdzie na jaw - niż jakby miał wejść do sklepu, że tak powiem "cywilizowanie" i zapłacić za niego swoją cenę. Przejrzałem sobie bloga i mnie zaciekawił :) taki inny niz większości nastolatek. Podoba mi się :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba nikt nie lubi, kiedy ktoś kłamie. Myślę, że z dnia na dzień ludzie po prostu nie potrafią kłamać. Mało komu to wychodzi, a jak już, to "kłamstwo ma krótkie nogi", także..
    Pozdrawiam jeeverlly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawie napisalas. Niestety ludzie zwłaszcza w internecie lubią ubarwiać swoje zycie jednak nigdy nie wiadomo po co. Wrecz takie cos jest żenujące gdyz (brzydka) prawda jest taka ze np. nic z internetu nie zniknie i nie da sie pozniej czemus zaprzeczyć.
    Z kolei w prawdziwym zyciu wszystko prędzej czy pozniej "wyjdzie w praniu".

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny, kreatywny blog! Zaglądałam tu już pare razy, naprawde mi się tu podoba! Gratuluje świetnych postów:) Spodziewaj sie mnie tu czesciej!;) Miło sie czyta :) Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)

    +KLIKNIJ W TEN LINK!
    KLIKNIJ W TEN LINK!
    +poklikasz u mnie w linki ?
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/11/kobieta-musi-miec-dwie-rzeczy-klase-i.html

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ale masz śliczne włoskii ! zazdroszcze :) widać że są zdrowe!!!

    mogłabym mieć do Ciebie prośbę? poklikałabyś u mnie w poście w linki? byłabym dozgonnie wdzięczna.. :)
    http://marijory.blogspot.com/2015/11/przeglad-sklepu-choiescom.html
    daj znac moze i ja sie bede mogła jakoś odwdzięczyc ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Kłamstwo ma krótkie nogi i tego sie trzymam.. Świetnie to wszystko napisałaś. Zgadzam sie z Toba w zupełności :)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię, kiedy ktoś mówi mi coś innego, a później dowiaduję się całej prawdy...

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe