Kocham czytać

01:48

Hejka!

Piszę do was w mój ostatni piątek ferii. Nie wierzę, że tak szybko minęły i zazdroszczę osobom, które dopiero je zaczynają. Ferie spędziłam bardzo dobrze, na nartach, z przyjaciółmi, no i ruszyłam z blogiem. Mogę przyznać, że były one na pewno udane.

Nie wiem, czy tylko ja kocham czytać. Uwielbiam przenosić się myślami daleko i wyobrażać sobie jak wyglądają główni bohaterowie powieści. Przechodzę wtedy do magicznego świata. Przeżywam całą akcję, jakbym była uczestniczką wydarzeń. Wchodzę w mroczne tajemnice świata książki. Wciągam się i czytam przez następne dwie godziny.

Za co najbardziej kocham książki? Za ich niesamowitość. Każda z opowieści jest inna, mówi o innych sprawach, uczuciach, miejscach, osobach. Porusza inny temat.

Najbardziej lubię czytać książki późnym wieczorem. Czuję wtedy taką atmosferę. Zapalam lampkę nocną, okrywam się kołdrą i potrafię czytać i czytać. To moja ulubiona pora dnia.

Mamy wiele gatunków książek. Uważam, że każdy znajdzie coś dla siebie. Ja kiedyś nie lubiłam czytać. Było to spowodowane tym, że nigdy nie umiałam znaleźć dobrej książki. Wszystkie mnie nudziły, a czytanie było jak kara. Wiele się zmieniło: teraz karą dla mnie jest brak czasu na przeczytanie chociaż jednego rozdziału.

Uważam, że aby pokochać czytanie, trzeba znaleźć idealną książkę dla siebie. Ja mam takie dwie serie: „Wybrani” i „Rywalki”. To one sprawiły, że pokochałam czytanie jeszcze bardziej.

A wy lubicie czytać? Jaka jest wasza ulubiona książka?









You Might Also Like

35 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia *_*
    Ja ferie zakończyłam 1 lutego :C
    Obserwuję :*

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zdjęciach wyszłaś prześliczne!�� Jeśli chodzi o czytanie to dotychczas zachwyciły mnie książki 'Jutro' i 'Dziewczyna z pociągu'.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie : Yourfallsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat dopiero c zaczęłam ferie :) Masz rację, że książki są niesamowite, bo pogłębiają wyobraźnię i mają możliwość przenosić nas do innego świata :)
    Kiedyś też nie lubiłam czytać. Zaczęłam sięgać po książki niecały rok temu dzięki pewnej dziewczynie, która pisze opowiadania i udostępnia je na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też bardzo lubię czytać książki. cudowne zdjęcia, wyglądasz niesamowicie, a zdjęcia niczym z ręki profesjonalnego fotografa. :)

    xluuxyaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. też bardzo lubię czytać książki. cudowne zdjęcia, wyglądasz niesamowicie, a zdjęcia niczym z ręki profesjonalnego fotografa. :)

    xluuxyaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubie bardzo czytac! Szczegolnie w panieci zapadla mi ksiazka "duza kieszen na klopoty" bardzo polecqm!
    Masz cudownego bloga, naglowek, zdjecia + super piszesz! Z ogromna przyjemnoscia zaobserwuje i zapraszam do mnie: zperspektywypatrycji.blogspot.com 💓

    OdpowiedzUsuń
  8. Książki są cudowne! Sama bardzo żałuję, że mam na nie tak mało czasu. Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie tu .;)
    http://adabochenek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja od jakiegoś czasu mam "fazę" na książki i znów je pokochałam! Cudowne zdjęcia! :*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja zaczynam ferie, heh ;). Również książki kocham, są jedną z najlepszych rzeczy jakie istnieją, naprawdę! Ulubioną książkę jest mi niesamowicie ciężko wybrać, więc podam kilka świetnych- trylogia "Igrzyska śmierci", "Czerwona królowa", "Oddam ci słońce", "Eleonora & Park" <3.

    Pozdrawiam, powergirls22.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia są cudowne, a Twój blog jest świetny!
    Oczywiście obserwuję Twojego bloga, ponieważ bardzo inspiruje!
    Pozdrawiam cieplutko!
    Karolina

    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia! Ja właśnie zaczynam ferie z czego bardzo się cieszę, bo trochę na nie czekałam. Co do czytania to również uwielbiam! Ulubione książki to chyba wszystkie autorstwa Nicholas'a Sparks'a. Przede wszystkim nakłaniają do refleksji :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Wkradła Ci się literówka - *osobom
    Ja też kocham czytać! Niestety ja nie mam na to zbyt wiele czasu :c Jedną z moich ulubionych książek jest "Jutro, kiedy zaczęła się wojna" i dalsze jej części.


    Serdecznie zapraszam do mnie:
    ♥ YOZiZiRA.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam czytać! Śliczne zdjęcia.

    Zapraszam do mnie! ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również bardzo lubię czytać, ale niestety na studiach nie mam czasu na książki niezwiązane z nimi :(
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  17. A to moja ostatnia sobota w ferie! Moją ulubioną książką jest "Girl Online" i seria PLL.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam czytać, jestem zakochana w dziełach Agathy Christie, przy okazji gorąco Ci je polecam. Śliczne zdjęcia.
    Blog Rebeliantki-klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam czytać! Ulubionej książki chyba nie mam, ale taka, która wywarła na mnie ogromne emocje była jedna- "Dzieci z Dworca ZOO".

    Zapraszam na mojego bloga ♦ http://pyzapworld.blogspot.com ♦

    OdpowiedzUsuń
  20. Również lubię czytać ale ostatnio nie mam na to zbytnio czasu niestety. Muszę go trochę wygospodarowac na czytanie no mam do skonczenia świetną książke Ćwieka ;)
    Pozdrawiam
    labonnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciężko jest powiedzieć jaka jest moja ulubiona książka, ale bardzo lubię kryminały. :)
    Bardzo fajne zdjęcia!

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moją ukochaną książką jest "Mroczna bohaterka. Kolacja z wampirem". Nigdy nie myślałam, że ulubioną lekturą będzie powieść fantasy, a jednak. W tekstach Abigail zachwycają mnie opisy wydarzeń, postaci i miejsc - czytając, czujemy, że znajdujemy się w zupełnie innym miejscu. Jesteśmy odizolowani od otaczającego nas świata i problemów - to w czytaniu kocham najbardziej. Kilka miesięcy temu napisałam także własną książkę i to uważam za ogromny sukces.
    Pozdrawiam :) wwhatcanisayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja lubię czytac, al ostatnio mam na to mało czasu :/ Piękne zdjecia :*


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tez kiedyś nie lubiłam czytać i nie czytałam nawet lektur szkolnych. Jednak rok temu przekonałam się do książek i z czasem czytam coraz więcej. Ja bardzo lubię zostań jeśli kochasz i jej drugą część i Girl Online oraz jej drugą część :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja dopiero od niedawna polubiłam czytać książki. Wcześniej czytałam tylko przymusowe lektury szkolne - traktowałam je tak jak ty, jako karę. Moimi ulubionymi jak do tej pory są "Girl Online" i "Tajemny ogień". :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne zdjęcia :)
    Też uwielbiam czytać, szczególnie kryminały :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna bluza :) Ja również uwielbiam czytać i mimo to, ze czasu jest niewiele, staram się wygospodarować go trochę na dobrą książkę. Polecam serię "Jutro" Johna Marsdena :)
    Pozdrawiam
    http://mademoisellepaulline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Amazing look!! you look so pretty!!
    xx
    http://rockmyboots.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja również lubię czytać, nie mam swojej ulubionej książki, ale znalazłoby się kilka fajnych ;)

    http://sisters-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale masz piękne zadbane włosy <3
    Bardzo podoba mi się Twoja bluza, jest świetna !!

    Co powiesz na wspólną obserwację, zacznij jeśli jestes na tak :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ,
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Doskonale Cię rozumiem,bo ja też kocham czytać książki.Czytam je już od maleńkości i nigdy nie miałam takiego problemu,że ich nie lubiłam czytać :) A Rywalki to także moja ulubiona książka :D.A Wybranych jeszcze nie czytałam,ale zamierzam... :)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  32. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC and Google, instagram, write a comment
    and I follow you back :)

    With love.
    Diana.
    http://www.mirandabeautyworld.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham czytać ale często brakuje mi czasu ,ale teraz postanawiam to zmienić. Super zdjęcia i blog. Obserwuje bo naprawdę warto. Zapraszam http://wszystkoiiiinic.blogspot.com/2016/04/projekt-denko-1.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne zdjęcia, bardzo ładnie wyglądasz!<3 ja bardzo lubie czytać, szczegolnie thrillery :)
    kariaxv.blogspot

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe